مشخصات مقاله عنوان نشریه: توسعه كارآفريني اطلاعات شماره: پاييز 1394 , دوره 8 , شماره 3 ; از صفحه 571 تا صفحه 590 . عنوان مقاله: ارتباط ميان رهبري تحول آفرين، بازاريابي داخلي و گرايش کارآفرينانه (مورد مطالعه: شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب) نویسندگان: اکبري مرتضي, ايماني صاحب*, قبادنژاد مهدي, رحيمي رحيم آدرس: * دانشگاه آزاد، مرکز بین المللی خلیج فارس چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسي ارتباط ميان رهبري تحول آفرين، بازاريابي داخلي و گرايش کارآفرينانه در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب صورت گرفته است. اين پژوهش از نوع کاربردي و به صورت توصيفي-همبستگي است. جامعة آماري پژوهش شامل 320 نفر از کارشناسان و سرپرستان بيست ادارة تابعة مديريت تدارکات و امور کالا بوده است که با استفاده از روش نمونه گيري طبقه اي تصادفي، 143 نفر نمونه درنظر گرفته شد. جمع آوري داده ها براساس پرسشنامة استاندارد انجام گرفت که روايي آن را اعضاي هيئت علمي دانشگاه و پايايي آن را روش پايايي ترکيبي و آلفاي کرونباخ تأييد کرد. تجزيه و تحليل اطلاعات با استفاده از روش مدل سازي معادلات ساختاري و نرم افزار Smart PLS-2 صورت پذيرفت. نتايج نشان داد رهبري تحول آفرين بر گرايش کارآفرينانه با شدت (409/0)، رهبري تحول آفرين بر بازاريابي داخلي با شدت (493/0) و همچنين، بازاريابي داخلي بر گرايش کارآفرينانه با شدت (381/0) تأثير دارد و درنهايت بازاريابي داخلي در تأثير رهبري تحول آفرين بر گرايش کارآفرينانه با شدت (188/0) به عنوان ميانجي گري جزئي تأثيرگذار است. کلید واژه: بازاريابي داخلي(Q2)رهبري تحول آفرين(Q2)گرايش کارآفرينانه(Q1)مديريت تدارکات و امور کالا(Q1)ميانجي گري جزئي(Q1) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: - ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: رهبري تحول آفرينرهبري سازماني تحول آفرينبررسي تاثير ميانجي گرايش کارآفرينانه بر رابطه بين رهبري تحول آفرين و عملکرد سازمانيرهبري تحول آفرين و ابزار سنجش آناثر ميانجي بازاريابي کارآفرينانه در رابطه بين گرايش کارآفرينانه و عملکرد کسب و کارهاي گلخانه اي در شهرستان جيرفت مقالات همایشی مرتبط: ارتباط هوش معنوی و رهبری تحول آفرین در مدیران ورزشیرهبری تحول آفرین: پیشینه، مولفه ها و مفاهیم مربوطرابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با مدیریت دانش در آموزش پرورش شهر کرمانبررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین و رفتار شهروند سازمانیبررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در سازمانهای ورزشی شهر همدان ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 86 آخرین های بلاگ تکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notشماره گذاری خطوط در وردمعرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیم ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی