مشخصات مقاله عنوان نشریه: توسعه كارآفريني اطلاعات شماره: زمستان 1396 , دوره 10 , شماره 4 ; از صفحه 695 تا صفحه 712 . عنوان مقاله: واکاوي سوگيري اعتماد به نفس بيش ازاندازه در رفتار بازاريابي کارآفرينانه نویسندگان: نوري پوريا, ايماني پور نرگس*, طالبي کامبيز, زالي محمدرضا آدرس: * دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران چکیده: کارآفرينان در بسياري از تصميمات خود در برابر سوگيري هاي تصميم گيري، از جمله اعتماد به نفس بيش از اندازه آسيب پذيرند. اعتماد به نفس بيش از اندازه پيامدهاي مهمي در تصميمات مختلف کارآفرينان دارد. همچنين، رفتار بازاريابي کارآفرينانه يکي از مهم ترين ويژگي هاي کارآفرينان به ويژه در کسب وکارهاي کوچک است. اين پژوهش با هدف واکاوي اعتماد به نفس بيش از اندازه در رفتار بازاريابي کارآفرينانه انجام شد. براساس يافته هاي اين پژوهش که بر حسب هدف کاربردي بوده و برحسب گردآوري اطلاعات کيفي-داده بنياد نظام مند که داده هاي آن از مصاحبه هاي نيمه ساختاريافته با 18 کارآفرين نوپاي دانش بنيان فناوري نانو و زيست فناوري واقع در استان تهران گردآوري و تحليل شد. منابع بنگاه، اهداف بنگاه، تلاطم محيطي، ناملايمات محيطي، خوش بيني و خودباوري به عنوان مهم ترين عوامل شکل دهنده ي اعتماد به نفس بيش از اندازه، تصميمات مربوط به بازار و تصميمات مربوط به محصول به عنوان مهم ترين راهبردهاي ناشي از اثرات آن و درنهايت سود و زيان به عنوان مهم ترين پيامدهاي اعتماد به نفس بيش از اندازه در رفتار بازاريابي کارآفرينانه شناسايي شدند. کلید واژه: اعتمادبه نفس بيش از اندازه(Q1)رفتار بازاريابي کارآفرينانه(Q1)نظريه ي داده بنياد(Q1)استان تهران(Q1) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: - ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: جوان و اعتماد به نفسشکل گيري رفتارهاي کارآفرينانه با تاکيد بر نقش هويت و اشتياقپيامدهاي مثبت راه ابتکاري احساس در رفتار بازاريابي کارآفرينانه (مورد مطالعه: کارآفرينان نوپاي کسب وکارهاي نانو و بايو فناوري)شناسايي موقعيت هاي مثبت اعتمادبه نفس بيش ازاندازه در کارآفرينان ايرانياثر ميانجي بازاريابي کارآفرينانه در رابطه بين گرايش کارآفرينانه و عملکرد کسب و کارهاي گلخانه اي در شهرستان جيرفت مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه (مورد مطالعه کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام) بررسی ارتباط اعتماد به نفس و وسواس در دختران دبیرستانیارتباط سلامت روان و اعتماد به نفس و نقش آن در پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان ارتباط بین انگیزش شرکت در ورزش و اعتماد به نفس در سالمندانبررسی میزان اعتماد به نفس پرستاران طرحی بیمارستان شهید صدوقی یزد ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 68 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی