برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1395 , دوره  9 , شماره  3 ; از صفحه 533 تا صفحه 551 .
 
عنوان مقاله: 

شناسايي و دسته بندي ذهنيت کارآفرينان درمورد بازاريابي کارآفرينانه با استفاده از روش کيو

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان
 
چکیده: 
هدف پژوهش حاضر بررسي ذهنيت ها و عقايد کارآفرينان درمورد بازاريابي کارآفرينانه است. روش تحقيق از نظر هدف کاربردي است که به صورت آميخته– اکتشافي و با استفاده از روش کيو انجام گرفته است. مشارکت کنندگان اين پژوهش هشت نفر از کارآفرينان برتر شهر سمنان بودند که با موضوع تحقيق ارتباط مستقيم داشتند. فضاي گفتمان پژوهش حاضر از منابع گوناگوني جمع آوري شد و پس از ارزيابي و جمع بندي فضاي گفتمان، از ميان 96 عبارت کيو، درنهايت 43 عبارت به عنوان نمونه عبارات کيو، پس از نظرسنجي از خبرگان انتخاب شد. بعد از جمع آوري اطلاعات حاصل از مرتب سازي کيو، اين اطلاعات با روش تحليل عاملي کيو تحليل شد. تحليل توزيع نشان داد مي توان دو الگوي ذهني متمايز را ميان مشارکت کنندگان تحقيق درمورد بازاريابي کارآفرينانه شناسايي کرد که درمجموع 491/67 درصد از واريانس کل را تبيين کردند. اين دو الگوي ذهني به ترتيب «قابليت هاي بازاريابي» و «ارتباطات» نام گذاري شدند. اهميت و اولويت بندي عوامل شناسايي شده براساس الگوهاي ذهني صورت گرفت و درنهايت راهکارهايي براي استفاده از اين عوامل پيشنهاد شد تا در موفقيت شرکت هاي کارآفرين مؤثر واقع شود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ملکی مین باش رزگاه، م.، و شرفی، و. (1395). شناسایی و دسته بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو. توسعه کارآفرینی, 9(3 ), 533-551. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467586



Vancouver : کپی

ملکی مین باش رزگاه مرتضی، شرفی وحید. شناسایی و دسته بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو. توسعه کارآفرینی. 1395 [cited 2022January18];9(3 ):533-551. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467586



IEEE : کپی

ملکی مین باش رزگاه، م.، شرفی، و.، 1395. شناسایی و دسته بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو. توسعه کارآفرینی, [online] 9(3 ), pp.533-551. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467586.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 181 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی