مشخصات مقاله عنوان نشریه: توسعه كارآفريني اطلاعات شماره: تابستان 1395 , دوره 9 , شماره 2 ; از صفحه 277 تا صفحه 296 . عنوان مقاله: شناسايي راهبرد هاي بازاريابي براي تأمين مالي شرکت هاي در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت هاي فعال صنعت غذايي استان تهران) نویسندگان: رضواني مهران*, فتايي پريسا آدرس: * دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران چکیده: توجه به تأمين مالي و ابزارهاي بازاريابي براي تأمين مالي سهم بالايي در رفع مشکلات تأمين مالي شرکت ها و جلوگيري از ورشکستگي آن ها دارد. در اين پژوهش، بعد از مرور تحقيق هاي صورت گرفته در زمينة بازاريابي و کاربرد آن در تأمين مالي و مصاحبه هاي نيمه ساختاريافته، ابتدا مؤلفه هاي بازاريابي تأمين مالي شناسايي و سپس براساس آن ها راهبرد هاي بازاريابي براي تأمين مالي تدوين شد. رويکرد پژوهش کيفي است. روايت هاي مصاحبه شوندگان به منظور تحقق اهداف مطالعه، به صورت کاربردي و با روش روايتي و ابزار مصاحبة نيمه ساختاريافته براساس پروتکل 5wh مستند شد و درنهايت يافته ها با نرم افزار Atlas ti دسته بندي و تحليل شد. جامعة آماري شامل مديران ارشد شرکت هاي فعال در مرحلة رشد صنعت غذايي استان تهران مي شود که 12 نفر از مديران ارشد به شيوة دردسترس براي نمونة آماري درنظر گرفته شده اند. کدگذاري داده ها در سه مرحله شامل کدگذاري اوليه، ثانويه و شناسايي مقوله ها انجام گرفت و نتايج پژوهش راهبرد هاي بازاريابي را براي تأمين مالي از جمله توسعة سرمايه گذاري، حفظ سرمايه گذاران فعلي و عقب نشيني در سرمايه گذاري و همچنين اقدامات بازاريابي را براساس سه عنصر بازاريابي تأمين مالي از جمله آميخته بازاريابي، بخش بندي بازار و تمايز ارائه مي دهد. کلید واژه: تأمين مالي کارآفرينانه(Q1)بازاريابي تأمين مالي(Q1)راهبرد بازاريابي(Q1)مرحله رشد کسب و کار(Q1) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: - ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: مفهوم پردازي مدل تحقق بازاريابي پايدار در صنعت خودرو ايرانشناسايي و اولويت بندي رايج ترين روش هاي تأمين مالي خودراه انداز در کسب و کارهاي نوپاي حوزه ITطراحي مدل استراتژيک آميخته با بازاريابي در صنعت سينماي ايرانامکان سنجي فقهي استفاده از اوراق جعاله پروژه براي تأمين مالي طرح هاي زيربنايي حمل و نقل ايرانطراحي مدل تحقق بازاريابي پايدار صنعت خودرو ايران مقالات همایشی مرتبط: بررسی پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمینوضعیت مولفه های بازاریابی در شرکت کیان ایساتیس پارس از منظر ممیزی بازاریابیبررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنهارابطه بین مولفه های زنجیره تامین سبز و بهره وری در سازمان هابررسی بازاریابی مرکبات (مطالعه موردی پرتقال شهرستان جهرم) ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 62 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی