4 SID.ir | شناسايي راهبرد هاي بازاريابي براي تأمين مالي شرکت هاي در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت هاي فعال صنعت غذايي استان تهران)

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

شناسايي راهبرد هاي بازاريابي براي تأمين مالي شرکت هاي در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت هاي فعال صنعت غذايي استان تهران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده کارآفريني، دانشگاه تهران
 
چکیده: 
توجه به تأمين مالي و ابزارهاي بازاريابي براي تأمين مالي سهم بالايي در رفع مشکلات تأمين مالي شرکت ها و جلوگيري از ورشکستگي آن ها دارد. در اين پژوهش، بعد از مرور تحقيق هاي صورت گرفته در زمينة بازاريابي و کاربرد آن در تأمين مالي و مصاحبه هاي نيمه ساختاريافته، ابتدا مؤلفه هاي بازاريابي تأمين مالي شناسايي و سپس براساس آن ها راهبرد هاي بازاريابي براي تأمين مالي تدوين شد. رويکرد پژوهش کيفي است. روايت هاي مصاحبه شوندگان به منظور تحقق اهداف مطالعه، به صورت کاربردي و با روش روايتي و ابزار مصاحبة نيمه ساختاريافته براساس پروتکل 5wh مستند شد و درنهايت يافته ها با نرم افزار Atlas ti دسته بندي و تحليل شد. جامعة آماري شامل مديران ارشد شرکت هاي فعال در مرحلة رشد صنعت غذايي استان تهران مي شود که 12 نفر از مديران ارشد به شيوة دردسترس براي نمونة آماري درنظر گرفته شده اند. کدگذاري داده ها در سه مرحله شامل کدگذاري اوليه، ثانويه و شناسايي مقوله ها انجام گرفت و نتايج پژوهش راهبرد هاي بازاريابي را براي تأمين مالي از جمله توسعة سرمايه گذاري، حفظ سرمايه گذاران فعلي و عقب نشيني در سرمايه گذاري و همچنين اقدامات بازاريابي را براساس سه عنصر بازاريابي تأمين مالي از جمله آميخته بازاريابي، بخش بندي بازار و تمايز ارائه مي دهد.
 
كلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 25
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی