برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1383 , دوره  8 , شماره  30 ; از صفحه 163 تا صفحه 188 .
 
عنوان مقاله: 

وب سايت هاي تجاري الكترونيكي در ايران:استراتژيها و مدلها

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
پذيرش سريع وب سايت ها به عنوان يك وسيله تجاري باعث شده تا روشهاي سنتي تجارت به كلي دگرگون شود. بنابراين شركتهايي داراي مزيت رقابتي خواهند بود كه آگاهانه و به طور اثر بخش وارد دنياي تجارت الكترونيكي شوند. هدف اصلي اين مقاله نيز آشنايي با تجارت الكترونيكي و شناخت روشهاي اجراي موفقيت آميز آن مي باشد. بدين منظور براساس وب سايتهاي تجاري در ايران به بررسي دو استراتژي كلي و دوازده مدل طراحي وب سايتهاي تجاري كه در سال 2001 توسط ژوزف اچ ون ارائه گرديده است خواهيم پرداخت و برخي از سايتهاي ايراني را كه در قالب آن مدلها قرار مي گيرند، معرفي خواهيم نمود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مدهوشی، م.، و صفاری نژاد، م. (1383). وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها . پژوهشنامه بازرگانی, 8(30), 163-188. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=4073



Vancouver : کپی

مدهوشی مهرداد، صفاری نژاد میثم. وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها . پژوهشنامه بازرگانی. 1383 [cited 2021June15];8(30):163-188. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=4073



IEEE : کپی

مدهوشی، م.، صفاری نژاد، م.، 1383. وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها . پژوهشنامه بازرگانی, [online] 8(30), pp.163-188. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=4073.



 

 
بازدید یکساله 473 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی