5 SID.ir | وب سايت هاي تجاري الكترونيكي در ايران:استراتژيها و مدلها

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

وب سايت هاي تجاري الكترونيكي در ايران:استراتژيها و مدلها

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
پذيرش سريع وب سايت ها به عنوان يك وسيله تجاري باعث شده تا روشهاي سنتي تجارت به كلي دگرگون شود. بنابراين شركتهايي داراي مزيت رقابتي خواهند بود كه آگاهانه و به طور اثر بخش وارد دنياي تجارت الكترونيكي شوند. هدف اصلي اين مقاله نيز آشنايي با تجارت الكترونيكي و شناخت روشهاي اجراي موفقيت آميز آن مي باشد. بدين منظور براساس وب سايتهاي تجاري در ايران به بررسي دو استراتژي كلي و دوازده مدل طراحي وب سايتهاي تجاري كه در سال 2001 توسط ژوزف اچ ون ارائه گرديده است خواهيم پرداخت و برخي از سايتهاي ايراني را كه در قالب آن مدلها قرار مي گيرند، معرفي خواهيم نمود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 263
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی