APA:
کپیکیانی، قربان، مکتبی، غلامحسین، بهروزی، ناصر، و مروتی، ذکراله. (1394). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی, عملکرد در تکالیف نظریه ی ذهن و کمک طلبی دانش آموزان پسر دوره ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی های یادگیری. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 22(1)، 173-186. SID. https://sid.ir/paper/517926/fa
Vancouver:
کپیکیانی قربان، مکتبی غلامحسین، بهروزی ناصر، مروتی ذکراله. اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی, عملکرد در تکالیف نظریه ی ذهن و کمک طلبی دانش آموزان پسر دوره ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی های یادگیری. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1394؛22(1):173-186. Available from: https://sid.ir/paper/517926/fa
IEEE:
کپیقربان کیانی، غلامحسین مکتبی، ناصر بهروزی، و ذکراله مروتی، “اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی, عملکرد در تکالیف نظریه ی ذهن و کمک طلبی دانش آموزان پسر دوره ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی های یادگیری،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 22، no. 1، pp. 173–186، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517926/fa