برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي مدل ارزش ويژه برند و پيش بيني روند آينده در شرکت بيمه البرز با استفاده از رويکرد پويايي شناسي سيستم

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

شافعی ها، س.، و صالح اردستانی، ع.، و افشارکاظمی، م.، و میرابی، و. (1396). طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت), 28(109), 75-89. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300885



Vancouver : کپی

شافعی ها سمیه، صالح اردستانی عباس، افشارکاظمی محمدعلی، میرابی وحیدرضا. طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت). 1396 [cited 2021July29];28(109):75-89. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300885



IEEE : کپی

شافعی ها، س.، صالح اردستانی، ع.، افشارکاظمی، م.، میرابی، و.، 1396. طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت), [online] 28(109), pp.75-89. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300885.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 73 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی