برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش بسته بندي کفش هاي ورزشي به منزله يک رسانه در ترغيب گروه هاي مختلف ورزشکاران به خريد کفش هاي ورزشي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
 
چکیده: 
هدف از اين تحقيق، بررسي نقش بسته بندي کفش هاي ورزشي در ترغيب گروه هاي مختلف ورزشکاران به خريد کفش هاي ورزشي بود. روش تحقيق، توصيفي - پيمايشي بود. جامعه آماري پژوهش 1800 نفر از ورزشکاران باشگاهي شهرستان پلدختر بودند که بر اساس جدول مورگان، حجم نمونه 320 نفر تعيين شد. اعضاي جامعه نمونه تحقيق به روش نمونه گيري خوشه اي و تصادفي در باشگاه ها انتخاب شدند. ابزار تحقيق پرسشنامه محقق ساخته اي بود که روايي محتوايي آن توسط متخصصان و روايي ساختاري آن با روش تحليل عاملي بررسي شد و پايايي آن به روش آلفاي کرونباخ (آلفا=0.89) محاسبه شد. يافته ها نشان داد که بين ويژگي هاي بسته بندي، مهم ترين ويژگي، طراحي بسته بندي کفش هاي ورزشي است که در ترغيب ورزشکاران به خريد کفش نقش دارد، درحالي که ويژگي اطلاع رساني، کمترين اهميت را دارد. در بين گروه هاي مختلف ورزشکاران، ويژگي هاي طراحي و حفظ و نگهداري در زنان بيش از مردان و در ورزشکاران داراي تحصيلات زير ديپلم بيش از ورزشکاران ليسانس در ترغيب آنها به خريد کفش ورزشي اهميت دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کشکر، س.، و قاسمی، ح.، و فرجی زاده، پ. (1394). نقش بسته بندی کفش های ورزشی به منزله یک رسانه در ترغیب گروه های مختلف ورزشکاران به خرید کفش های ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت), 7(6), 905-920. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300871



Vancouver : کپی

کشکر سارا، قاسمی حمید، فرجی زاده پری. نقش بسته بندی کفش های ورزشی به منزله یک رسانه در ترغیب گروه های مختلف ورزشکاران به خرید کفش های ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت). 1394 [cited 2021December04];7(6):905-920. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300871



IEEE : کپی

کشکر، س.، قاسمی، ح.، فرجی زاده، پ.، 1394. نقش بسته بندی کفش های ورزشی به منزله یک رسانه در ترغیب گروه های مختلف ورزشکاران به خرید کفش های ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت), [online] 7(6), pp.905-920. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=300871.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 93 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی