APA :
کپیایمانی، ص.، و کردنوقابی، ر.، و فرهادی، م.، و جوادی ممتاز، ط. (1396). تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 14(26 (پیاپی 53)), 100-108. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=298063
Vancouver :
کپی ایمانی صدف، کردنوقابی رسول، فرهادی مهران، جوادی ممتاز طیبه. تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1396 [cited 2022May21];14(26 (پیاپی 53)):100-108. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=298063
IEEE :
کپی ایمانی، ص.، کردنوقابی، ر.، فرهادی، م.، جوادی ممتاز، ط.، 1396. تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 14(26 (پیاپی 53)), pp.100-108. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=298063.