برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي مباني تربيتي حيات طيبه در سند چشم انداز تحول (سند ملي برنامه درسي ) با ديد انتقادي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، خوراسگان، اصفهان، ایران
 
چکیده: 

اين پژوهش با هدف بررسي مباني تربيتي حيات طيبه در سند چشم انداز تحول (سند ملي برنامه درسي) با ديد انتقادي به روش کيفي از نوع پژوهش توصيفي تحليل محتوا انجام گرفت. حوزه پژوهش شامل کتاب ها، مجلات و نوشته هاي مرتبط با موضوع پژوهش بود که جهت نمونه گيري نيز به علت کثرت منابع در اين حوزه از منابع دست اول شامل تفسير نمونه و الميزان و فلسفه تعليم و تربيت اسلامي (مصباح يزدي )، منابع دست دوم شامل مکتوبات چاپي و ديجيتالي که براي محقق قابل دسترسي بود، استفاده شد. در اين پژوهش جهت گردآوري اطلاعات از نمونه فيش هايي که به وسيله پژوهشگر طراحي شده بود استفاده گرديد. روش تجزيه و تحليل در اين پژوهش به شيوه تحليل محتوا، تطبيق و استنتاج نظري بود يافته هاي پژوهش بيانگر اين بود که در پنج بخش مباني فلسفي سند چشم انداز تحول (سند ملي برنامه درسي) با توجه به مباني تربيتي حيات طيبه از 28 مورد غفلت شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدزاده، س.، و فروغی ابری، ا. (1396). بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 14(25 (پیاپی 52)), 1-11. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297997



Vancouver : کپی

محمدزاده سیدمحمد، فروغی ابری احمدعلی. بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1396 [cited 2021August01];14(25 (پیاپی 52)):1-11. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297997



IEEE : کپی

محمدزاده، س.، فروغی ابری، ا.، 1396. بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 14(25 (پیاپی 52)), pp.1-11. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297997.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 265 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی