برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي ميزان اعتماد پذيري برنامه آموزش فلسفه براي کودکان کودکان (p4c) در فعاليتهاي پرورشي بر کنترل برون ريزي و درون ريزي خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جناب زاده رودباری، م.، و انصاریان، ف.، و نادری، ع. (1395). بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(24 (پیاپی 51)), 144-158. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297756



Vancouver : کپی

جناب زاده رودباری مریم، انصاریان فهیمه، نادری عزت اله. بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021May12];13(24 (پیاپی 51)):144-158. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297756



IEEE : کپی

جناب زاده رودباری، م.، انصاریان، ف.، نادری، ع.، 1395. بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(24 (پیاپی 51)), pp.144-158. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297756.



 

 
بازدید یکساله 101 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی