برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش واسطه اي راهبردهاي يادگيري در ارتباط بين خودکارآمدي تحصيلي و سبک هاي حل مساله

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شیراز
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حدادنیا، س.، و جوکار، ن.، و رحیم دشتی، ز.، و شیخ الاسلامی، ر. (1395). نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مساله. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(24 (پیاپی 51)), 130-143. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297754



Vancouver : کپی

حدادنیا سیروس، جوکار ناصر، رحیم دشتی زینب، شیخ الاسلامی راضیه. نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مساله. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021May14];13(24 (پیاپی 51)):130-143. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297754



IEEE : کپی

حدادنیا، س.، جوکار، ن.، رحیم دشتی، ز.، شیخ الاسلامی، ر.، 1395. نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مساله. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(24 (پیاپی 51)), pp.130-143. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297754.



 

 
بازدید یکساله 79 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی