برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي نظام آموزش هنر دوره ابتدايي از منظر قلمروهاي اساسي و ساختار محتوايي: مطالعه ديدگاه هاي معلمان، مديران و کارشناسان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صابری، ر. (1395). ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی از منظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان, مدیران و کارشناسان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(24 (پیاپی 51)), 75-86. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297747



Vancouver : کپی

صابری رضا. ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی از منظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان, مدیران و کارشناسان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021May11];13(24 (پیاپی 51)):75-86. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297747



IEEE : کپی

صابری، ر.، 1395. ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی از منظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان, مدیران و کارشناسان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(24 (پیاپی 51)), pp.75-86. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297747.



 

 
بازدید یکساله 66 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی