برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تجارب دبيران علوم دوره دبيرستان از ماهيت علم: يک مطالعه پديدارشناسي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، گروه علوم تربیتی، دانشگاه تبریز، تبریز، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مولا، س.، و فتحی‌ آذر، ا.، و ادیب، ی. (1395). تجارب دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(24 (پیاپی 51)), 38-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297743



Vancouver : کپی

مولا سمیه، فتحی‌ آذر اسکندر، ادیب یوسف. تجارب دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021May13];13(24 (پیاپی 51)):38-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297743



IEEE : کپی

مولا، س.، فتحی‌ آذر، ا.، ادیب، ی.، 1395. تجارب دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(24 (پیاپی 51)), pp.38-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297743.



 

 
بازدید یکساله 47 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی