برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

فراسوي يادگيري الکترونيکي: مفهوم پردازي وب 2 و دلالت هاي آن بر معرفي الگوي برنامه درسي آموزش مجازي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جمالی تازه کند، م.، و فتحی واجارگاه، ک.، و عارفی، م. (1395). فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(24 (پیاپی 51)), 1-20. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297741



Vancouver : کپی

جمالی تازه کند محمد، فتحی واجارگاه کوروش، عارفی محبوبه. فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021May12];13(24 (پیاپی 51)):1-20. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297741



IEEE : کپی

جمالی تازه کند، م.، فتحی واجارگاه، ک.، عارفی، م.، 1395. فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(24 (پیاپی 51)), pp.1-20. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297741.



 

 
بازدید یکساله 254 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی