نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1396 , دوره  28 , شماره  108 ; از صفحه 75 تا صفحه 88 .
 
عنوان مقاله: 

بازار محوري صادرات به عنوان راهبرد موفقيت سازمان هاي بين المللي با رويکرد روابط درون سازماني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مرعشی، م.، و رحیمی، ع. (1396). بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت), 28(108), 75-88. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297669



Vancouver : کپی

مرعشی مهساسادات، رحیمی عبدالرحیم. بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت). 1396 [cited 2022May23];28(108):75-88. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297669



IEEE : کپی

مرعشی، م.، رحیمی، ع.، 1396. بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت), [online] 28(108), pp.75-88. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297669.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 82 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی