برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1394 , دوره  9 , شماره  29 ; از صفحه 193 تا صفحه 217 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير آموزش با نقشه مفهومي بر يادگيري معني دار زبان انگليسي دانش آموزان دوره متوسطه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهریار
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کلهر، م.، و مهران، گ. (1394). تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی, 9(29), 193-217. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297542



Vancouver : کپی

کلهر منصوره، مهران گلنار. تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی. 1394 [cited 2021July24];9(29):193-217. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297542



IEEE : کپی

کلهر، م.، مهران، گ.، 1394. تاثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی, [online] 9(29), pp.193-217. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=297542.



 

 
بازدید یکساله 139 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی