نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1395 , دوره  10 , شماره  34 ; از صفحه 109 تا صفحه 132 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي نقش واسطه گري درگيري تحصيلي در ارتباط با سبک هاي مشارکت در يادگيري و عملکرد تحصيلي دانشجويان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تھران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حکیم زاده، ر.، و قاسمی، م.، و مقدم زاده، ع. (1395). بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی, 10(34), 109-132. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296741



Vancouver : کپی

حکیم زاده رضوان، قاسمی مجید، مقدم زاده علی. بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی. 1395 [cited 2022May23];10(34):109-132. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296741



IEEE : کپی

حکیم زاده، ر.، قاسمی، م.، مقدم زاده، ع.، 1395. بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی, [online] 10(34), pp.109-132. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296741.



 

 
بازدید یکساله 97 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی