برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1395 , دوره  10 , شماره  34 ; از صفحه 85 تا صفحه 108 .
 
عنوان مقاله: 

رابطه درگيري شناختي با هيجان هاي پيشرفت و خودنظم جويي تحصيلي در دانشجويان کارشناسي ارشد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبائی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

شجاعی، م.، و درتاج، ف. (1395). رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد. پژوهش در نظام های آموزشی, 10(34), 85-108. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296740



Vancouver : کپی

شجاعی مهرنوش، درتاج فریبرز. رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد. پژوهش در نظام های آموزشی. 1395 [cited 2021May17];10(34):85-108. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296740



IEEE : کپی

شجاعی، م.، درتاج، ف.، 1395. رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد. پژوهش در نظام های آموزشی, [online] 10(34), pp.85-108. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296740.



 

 
بازدید یکساله 99 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی