3 SID.ir | عوامل موثر بر کندي پياده سازي خدمات بانکي از ديدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردي بانک تجارت)

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 
عوامل موثر بر کندي پياده سازي خدمات بانکي از ديدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردي بانک تجارت)
 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر بررسي عوامل موثر بر کندي پياده سازي خدمات بانکي از ديدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردي بانک تجارت) بود. تحقيق حاضر از نظر هدف بنيادي و از نظر روش، توصيفي پيمايشي است (به دنبال شناسايي عوامل پياده سازي محصولات و خدمات است). در اين تحقيق براي جمع آوري اطلاعات درباره مباني نظري و ادبيات موضوع تحقيق از روش مطالعات کتابخانه اي و از طريق بررسي کتب، مجلات علمي پژوهشي، سايت هاي اينترنتي، مقالات و پايان نامه هاي دانشجويي استفاده شده است. روش نمونه گيري اين بخش، تصادفي طبقه اي بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونه گيري نيز از کارشناسان و مسوولين مجري توسعه محصول در بخش هاي مذکور 116 نفر تعيين شد. پس از بررسي و تحليل يافته ها مولفه هاي مور بر کندي پياده سازي خدمات بانکي استخراج شد.

 
كلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 171
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی