برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
1394 , دوره  9 , شماره  31 ; از صفحه 0 تا صفحه 0 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي نقش واسطه اي اعتماد و خودکارآمدي جمعي بر رابطه بين رهبري تحول آفرين و عملکرد تيمي (مطالعه موردي: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بندرعباس
 
چکیده: 

تحقيق حاضر باهدف بررسي نقش واسطه اي اعتماد و کارآمدي جمعي بر رابطه بين رهبري تحول آفرين و عملکرد تيمي انجام شده است. اين تحقيق از نظر هدف کاربردي و از منظر روش، توصيفي همبستگي است. جامعه آماري، شامل کليه کارکنان ستادي اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان است که بر اساس فرمول کوکران 176 نفر و از روش نمونه گيري تصادفي طبقه اي و در قالب 10 تيم کاري به عنوان نمونه انتخاب شدند. براي گردآوري داده هاي تحقيق از پرسشنامه هاي سبک رهبري تحول آفرين باس و آواليو، پرسشنامه عملکرد تيمي مايکل وست، پرسشنامه اعتماد سازماني زارعي و همکاران و پرسشنامه خودکارآمدي فردي و جمعي چن و براي تجزيه و تحليل داده ها از روش معادلات ساختاري با نرم افزار PLS استفاده گرديد. نتايج حاکي از آن است که خودکارآمدي جمعي بر رابطه بين رهبري تحول آفرين و عملکرد تيمي نقش تعديلي دارد در صورتي که براي اعتماد سازماني چنين نقشي مشاهده نگرديد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

باقری، م.، و رنجبر، م.، و تب، س. (1394). بررسی نقش واسطه ای اعتماد و خودکارآمدی جمعی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان). پژوهش در نظام های آموزشی, 9(31), 0-0. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296675



Vancouver : کپی

باقری مهدی، رنجبر محمدحسین، تب سمیه. بررسی نقش واسطه ای اعتماد و خودکارآمدی جمعی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان). پژوهش در نظام های آموزشی. 1394 [cited 2021June17];9(31):0-0. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296675



IEEE : کپی

باقری، م.، رنجبر، م.، تب، س.، 1394. بررسی نقش واسطه ای اعتماد و خودکارآمدی جمعی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان). پژوهش در نظام های آموزشی, [online] 9(31), pp.0-0. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296675.



 

 
بازدید یکساله 268 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی