برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارائه مدل فرهنگ مشتري مداري مبتني بر آموزه هاي اسلام در آموزش و پرورش کشور

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، گروه علوم تربیتی، واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

گل دهان، آ.، و کریمی، ف.، و نادی، م.، و هادیان شیرازی، ع. (1396). ارائه مدل فرهنگ مشتری مداری مبتنی بر آموزه های اسلام در آموزش و پرورش کشور. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(2 (پیاپی 30)), 31-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296358



Vancouver : کپی

گل دهان آیسودا، کریمی فریبا، نادی محمدعلی، هادیان شیرازی عبدالرسول. ارائه مدل فرهنگ مشتری مداری مبتنی بر آموزه های اسلام در آموزش و پرورش کشور. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 1396 [cited 2021May08];8(2 (پیاپی 30)):31-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296358



IEEE : کپی

گل دهان، آ.، کریمی، ف.، نادی، م.، هادیان شیرازی، ع.، 1396. ارائه مدل فرهنگ مشتری مداری مبتنی بر آموزه های اسلام در آموزش و پرورش کشور. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, [online] 8(2 (پیاپی 30)), pp.31-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296358.



 

 
بازدید یکساله 153 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی