برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1394 , دوره  10 , شماره  27 ; از صفحه 122 تا صفحه 148 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي اثر کيفيت خدمات و دانش بانک از مشتريان بر وفاداري مشتريان (با تاکيد بر تصوير ذهني، کيفيت ارتباط با مشتري و رضايتمندي به عنوان متغيرهاي واسط گر)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت و اقتصاد، دانشگاه محقق اردبیلی
 
چکیده: 

در محيط فرارقابتي جهان امروز، مشتريان هسته و شاکله اصلي فعاليت هاي بازار قلمداد شده و موفقيت و بقاي هر صنعتي، تهيه و تدارک خدماتي با کيفيت عالي براي مشتريان عنوان مي شود تا با افزايش وفاداري، امکان جذب مشتريان جديد و رشد سودآوري فراهم باشد. اين مقاله با هدف طراحي مدل معادلات ساختاري سعي دارد مدلي را از طريق تحليل متغيرهاي ميانجي در بين مشتريان بانک تجارت ارائه نمايد. براي دستيابي به اين مهم، از روش پيمايشي و ابزار پرسشنامه بعد از تحليل عاملي تائيدي جهت تعيين اعتبار سازه اي و ضريب آلفاي کرونباخ جهت تعيين پايايي در سطح شعب بانک تجارت شهر اردبيل به شيوه نمونه گيري تصادفي ساده روي 400 نفر از مشتريان در سال 1393 اطلاعات لازم گردآوري و نتايج با نرم افزارهاي LISREL 9.2،Minitab 18  و SPSS 22 مورد تجزيه و تحليل آماري قرار گرفت. نتايج تحليل فرضيه هاي تحقيق در مدل معادلات ساختاري نشان مي دهد که، ارتباط معني داري بين متغيرهاي تحقيق وجود دارد. در اين مطالعه، کيفيت خدمات بانکي و دانش بانک از مشتريان مستقيما و همچنين از طريق متغيرهاي ميانجي تصوير ذهني، کيفيت ارتباط با مشتريان و رضايتمندي روي وفاداري مشتريان تاثير مثبت معني داري داشته است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

رحیمی کلور، ح. (1394). بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر). مدیریت بازاریابی, 10(27), 122-148. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252691



Vancouver : کپی

رحیمی کلور حسین. بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر). مدیریت بازاریابی. 1394 [cited 2021April20];10(27):122-148. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252691



IEEE : کپی

رحیمی کلور، ح.، 1394. بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر). مدیریت بازاریابی, [online] 10(27), pp.122-148. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252691.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 942 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی