برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
1394 , دوره  5 , شماره  2 ; از صفحه 65 تا صفحه 71 .
 
عنوان مقاله: 

الزامات بازاريابي انار ارگانيک از ديدگاه باغداران شهرستان پاوه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه توسعه کشاورزی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
 
چکیده: 

متن کامل اين مقاله به زبان انگليسي مي باشد، لطفا براي مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگليسي مراجعه فرماييد.
لطفا براي مشاهده متن کامل اين مقاله اينجا را کليک کنيد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

لشگرآرا، ف.، و احتشام، ش.، و امیدی، م. (1394). الزامات بازاریابی انار ارگانیک از دیدگاه باغداران شهرستان پاوه. مجله بین المللی مدیریت و توسعه کشاورزی, 5(2), 65-71. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=249007



Vancouver : کپی

لشگرآرا فرهاد، احتشام شقایق، امیدی مریم. الزامات بازاریابی انار ارگانیک از دیدگاه باغداران شهرستان پاوه. مجله بین المللی مدیریت و توسعه کشاورزی. 1394 [cited 2021September20];5(2):65-71. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=249007



IEEE : کپی

لشگرآرا، ف.، احتشام، ش.، امیدی، م.، 1394. الزامات بازاریابی انار ارگانیک از دیدگاه باغداران شهرستان پاوه. مجله بین المللی مدیریت و توسعه کشاورزی, [online] 5(2), pp.65-71. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=249007.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 62 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی