مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

استراتژي هاي مديريت دانش و چابک سازي در صنعت نشر

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد تهران جنوب
 
چکیده: 

دانش، در جايگاه مهم ترين جنبه رقابتي، سازمان را بهره ور مي سازد تا از محصولات و خدمات رقابتي رها شود. از پايه هاي افزايش بهره وري مديريت دانش چابک بودن موثر آن است. توسعه و گستردگي ادبيات در حوزه مديريت دانش و چابکي سازماني اهميت اين دو مقوله را نشان مي دهد. روش تحقيق اين پژوهش کتابخانه اي و ميداني است. در اين مقاله، سعي مي شود شکلي از همگرايي اين دو را در صنعت نشر، از اين نظر که ابعاد آن ها بسيار با يکديگر ارتباط دارند، بيازماييم و استدلال کنيم که چابکي سازماني زماني حاصل مي شود که مديريت دانش از همه نظر در حالت تعادل باشد. مراکز چاپ و نشر شهرستان زاهدان را مرکز مطالعه قرار داده و وضعيت چابکي و مديريت دانش آن را ارزيابي مي کنيم.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 234
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی