برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

دانش بياني و دانش روش کاري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه محقق اردبیلی، ایران
 
چکیده: 

هدف اين پژوهش بررسي و تحليل محتواي کتب دروس تربيتي مراکز تربيت معلم از منظر دانش بياني و دانش روش کاري است. اين پژوهش از نوع تحليل محتواست و از روش تحليل محتواي کمي استفاده شده است. جامعه آماري شامل دروس تربيتي مراکز تربيت معلم و تعداد نمونه در آن برابر جامعه بوده است و براي تجزيه و تحليل داده ها از روش هاي آمار توصيفي شامل درصد، فراواني و خي دو بهره گرفته شده است. نتايج حاصل از تحليل داده ها نشان مي دهد که از بين کتاب هاي تحليل شده کتاب روانشناسي عمومي داراي بيشترين حجم دانش بياني و کمترين حجم دانش روش کاري بوده و کتاب روش تدريس رياضيات برعکس حاوي بيشترين حجم دانش روش کاري و کمترين ميزان دانش بياني است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مرادی، م. (1394). دانش بیانی و دانش روش کاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(18 (پیاپی 45)), 131-139. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243810



Vancouver : کپی

مرادی مسعود. دانش بیانی و دانش روش کاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2021July28];12(18 (پیاپی 45)):131-139. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243810



IEEE : کپی

مرادی، م.، 1394. دانش بیانی و دانش روش کاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(18 (پیاپی 45)), pp.131-139. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243810.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 191 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی