APA :
کپیمعتمدی، ا.، و یوسف زاده، م. (1394). بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(18 (پیاپی 45)), 93-107. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243793
Vancouver :
کپی معتمدی اعظم، یوسف زاده محمدرضا. بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2021April12];12(18 (پیاپی 45)):93-107. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243793
IEEE :
کپی معتمدی، ا.، یوسف زاده، م.، 1394. بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(18 (پیاپی 45)), pp.93-107. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243793>.