برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رابطه برنامه درسي پنهان با تحليل رفتگي آموزشي دانشجويان دانشگاه بوعلي سينا همدان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه بوعلی سینا، همدان، ایران
 
چکیده: 

هدف از انجام اين پژوهش بررسي رابطه بين برنامه درسي پنهان با تحليل رفتگي آموزشي دانشجويان دانشگاه بوعلي سينا همدان بود. روش پژوهشي مورد استفاد از نوع توصيفي - همبستگي بود. جامعه آماري پژوهش را کليه دانشجويان مقطع کارشناسي سال آخر به تعداد 1359 نفر که در سال تحصيلي 1392-1391 مشغول به تحصيل بودند که از اين تعداد طبق جدول نمونه گيري مورگان حجم نمونه 302 نفري به روش نمونه گيري تصادفي طبقه‏ اي از ميان دانشکده هاي دانشگاه انتخاب، و اطلاعات با استفاده از پرسشنامه هاي تحقيق گردآوري شدند. به منظور تجزيه و تحليل داده‏ ها در تمامي فرضيه ها از ضريب همبستگي پيرسون و رگرسيون چند متغيره استفاده شد. نتايج نشان داد که بين برنامه درسي پنهان و تحليل رفتگي آموزشي دانشجويان رابطه معناداري منفي وجود دارد. همچنين بين برنامه درسي پنهان و ابعاد تحليل رفتگي آموزشي (خستگي هيجاني، بدبيني و ناکارآمدي) دانشجويان دانشگاه بوعلي سينا همدان رابطه معناداري منفي وجود دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ایمانی، ص.، و یعقوبی، ا.، و یوسف زاده، م.، و ویسی کهره، س.، و محققی، ح. (1394). رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(18 (پیاپی 45)), 29-41. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243778



Vancouver : کپی

ایمانی صدف، یعقوبی ابوالقاسم، یوسف زاده محمدرضا، ویسی کهره سعید، محققی حسین. رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2021July29];12(18 (پیاپی 45)):29-41. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243778



IEEE : کپی

ایمانی، ص.، یعقوبی، ا.، یوسف زاده، م.، ویسی کهره، س.، محققی، ح.، 1394. رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(18 (پیاپی 45)), pp.29-41. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=243778.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 252 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی