5 SID.ir | تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد مصرف كنندگان از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در ميان دانشجويان (مطالعات موردي: محصولات لپ تاپ شرکت Dell)
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد مصرف كنندگان از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در ميان دانشجويان (مطالعات موردي: محصولات لپ تاپ شرکت Dell)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
 
چکیده: 

تبليغات دهان به دهان الكترونيكي عرصه نوظهوري است كه در آن، مصرف كنندگان تجارب و ارزيابي هاي خود از برندها و محصولات مختلف نظير لپ تاپ را از طريق كانال هاي ارتباطي آنلاين به اشتراك مي گذارند. پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعه آماري، دانشجويان دانشگاه علامه طباطبائي هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري طبقه اي نسبتي و در دسترس استفاده شد و تعداد چهارصد پرسشنامه توزيع شد. هدف پژوهش، بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري بود. با بررسي مباني نظري و يافته هاي تحقيقات قبلي، مدل مفهومي تحقيق و فرضيه هاي آن ارائه شد. يافته ها نشان داد كه تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر ابعاد ارزش ويژه برند؛ ابعاد ارزش ويژه برند به جز بعد آگاهي از برند بر قصد خريد و تبليغات دهان به دهان الكترونيكي از طريق ارزش ويژه برند بر قصد خريد اثر مي گذارد. در نهايت بر مبناي يافته ها، پيشنهادات تحقيق ارائه شد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 1737
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی