برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  4 , شماره  4 ; از صفحه 41 تا صفحه 64 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد مصرف كنندگان از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در ميان دانشجويان (مطالعات موردي: محصولات لپ تاپ شرکت Dell)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
 
چکیده: 

تبليغات دهان به دهان الكترونيكي عرصه نوظهوري است كه در آن، مصرف كنندگان تجارب و ارزيابي هاي خود از برندها و محصولات مختلف نظير لپ تاپ را از طريق كانال هاي ارتباطي آنلاين به اشتراك مي گذارند. پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعه آماري، دانشجويان دانشگاه علامه طباطبائي هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري طبقه اي نسبتي و در دسترس استفاده شد و تعداد چهارصد پرسشنامه توزيع شد. هدف پژوهش، بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري بود. با بررسي مباني نظري و يافته هاي تحقيقات قبلي، مدل مفهومي تحقيق و فرضيه هاي آن ارائه شد. يافته ها نشان داد كه تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر ابعاد ارزش ويژه برند؛ ابعاد ارزش ويژه برند به جز بعد آگاهي از برند بر قصد خريد و تبليغات دهان به دهان الكترونيكي از طريق ارزش ويژه برند بر قصد خريد اثر مي گذارد. در نهايت بر مبناي يافته ها، پيشنهادات تحقيق ارائه شد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جلیلیان، ح.، و ابراهیمی، ع.، و محمودیان، ا. (1391). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), 4(4), 41-64. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734



Vancouver : کپی

جلیلیان حسین، ابراهیمی عبدالحمید، محمودیان امید. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 1391 [cited 2021June17];4(4):41-64. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734



IEEE : کپی

جلیلیان، ح.، ابراهیمی، ع.، محمودیان، ا.، 1391. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), [online] 4(4), pp.41-64. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734.



 

 
بازدید یکساله 6348 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی