APA :
کپیجلیلیان، ح.، و ابراهیمی، ع.، و محمودیان، ا. (1391). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی, 4(4), 41-64. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734
Vancouver :
کپی جلیلیان حسین، ابراهیمی عبدالحمید، محمودیان امید. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی. 1391 [cited 2022August08];4(4):41-64. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734
IEEE :
کپی جلیلیان، ح.، ابراهیمی، ع.، محمودیان، ا.، 1391. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی, [online] 4(4), pp.41-64. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205734.