برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  17 , شماره  65 ; از صفحه 115 تا صفحه 136 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير بازارگرايي و گرايش کارآفرينانه بر نوآوري در کسب و کارهاي کوچک و متوسط

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مدهوشی، م.، و طبیبی، م.، و دلاوری، ح. (1391). تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط. پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), 115-136. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194222



Vancouver : کپی

مدهوشی مهرداد، طبیبی محمدرضا، دلاوری حمیدرضا. تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط. پژوهشنامه بازرگانی. 1391 [cited 2021July31];17(65):115-136. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194222



IEEE : کپی

مدهوشی، م.، طبیبی، م.، دلاوری، ح.، 1391. تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط. پژوهشنامه بازرگانی, [online] 17(65), pp.115-136. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194222.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 119 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی