برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  17 , شماره  65 ; از صفحه 27 تا صفحه 64 .
 
عنوان مقاله: 

ارائه مدل برندسازي براي کلان پروژه هاي تفريحي، اقامتي، گردشگري و ورزشي کشور با رويکرد بومي بر اساس تئوري مبتني بر داده ها

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

دیواندری، ع.، و کرمانشاه، ع.، و اخلاصی، ا. (1391). ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها. پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), 27-64. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194218



Vancouver : کپی

دیواندری علی، کرمانشاه علی، اخلاصی امیر. ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها. پژوهشنامه بازرگانی. 1391 [cited 2021August02];17(65):27-64. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194218



IEEE : کپی

دیواندری، ع.، کرمانشاه، ع.، اخلاصی، ا.، 1391. ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها. پژوهشنامه بازرگانی, [online] 17(65), pp.27-64. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194218.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 215 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی