برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مفهوم پردازي راهبردهاي کارآفرينانه در بازاريابي بنگاه هاي کوچک و متوسط کارآفرين صنايع غذايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رضوانی، م.، و کلابی، ا. (1391). مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 11(10 (پیاپی 43)), 137-158. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193825



Vancouver : کپی

رضوانی مهران، کلابی امیرمحمد. مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1391 [cited 2022January27];11(10 (پیاپی 43)):137-158. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193825



IEEE : کپی

رضوانی، م.، کلابی، ا.، 1391. مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 11(10 (پیاپی 43)), pp.137-158. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193825.



 

 
بازدید یکساله 128 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی