برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي انگيزه هاي استفاده از خدمات پيام کوتاه (SMS) به منظور تبليغات براي مشتريان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

موتمنی، ع.، و مرادی، ه.، و همتی، ا.، و احقاقی، م. (1391). بررسی انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) به منظور تبلیغات برای مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 11(10 (پیاپی 43)), 95-115. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193819



Vancouver : کپی

موتمنی علیرضا، مرادی هادی، همتی امین، احقاقی مریم. بررسی انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) به منظور تبلیغات برای مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1391 [cited 2021June23];11(10 (پیاپی 43)):95-115. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193819



IEEE : کپی

موتمنی، ع.، مرادی، ه.، همتی، ا.، احقاقی، م.، 1391. بررسی انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) به منظور تبلیغات برای مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 11(10 (پیاپی 43)), pp.95-115. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193819.



 

 
بازدید یکساله 104 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی