برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش آميخته بازاريابي در توسعه صادرات قطعه سازي خودرو

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تربیت مدرس
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رنجبریان، ب.، و صادقی، ا.، و غلامی کرین، م.، و لطفی جلال آبادی، م. (1391). نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 11(10 (پیاپی 43)), 79-93. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193812



Vancouver : کپی

رنجبریان بهرام، صادقی امیر، غلامی کرین محمود، لطفی جلال آبادی مصطفی. نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1391 [cited 2021July24];11(10 (پیاپی 43)):79-93. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193812



IEEE : کپی

رنجبریان، ب.، صادقی، ا.، غلامی کرین، م.، لطفی جلال آبادی، م.، 1391. نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 11(10 (پیاپی 43)), pp.79-93. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193812.



 

 
بازدید یکساله 321 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی