مشخصات مقاله عنوان نشریه: چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) اطلاعات شماره: بهار 1391 , دوره 11 , شماره 9 (پياپي 42) ; از صفحه 117 تا صفحه 132 . عنوان مقاله: تاثير اخلاق حرفه اي فروشنده بر شکل گيري روابطي پايدار ميان مشتري و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ايران) نویسندگان: حسن قلي پور طهمورث, حقيقي محمد, براري مجتبي*, كريمي كيانوش آدرس: * دانشگاه تهران چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اخلاق حرفه اي(Q2)نيروي فروش(Q1)اعتماد(Q2)تعهد(Q2)وفاداري(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: تصمیم گیری اخلاقیحساسیت اخلاقیالأخلاقاخلاق سازمانیسرمایه فرهنگیاعتماد اجتماعیانسجام اجتماعیشبکه اجتماعیمشارکترضایتبازاریابی رابطه مندوفاداریوفاداری مشتریانوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندتعهد ارجاعات: A STRUCTURAL EQUATION MODELING OF THE ANTECEDENTS OF RELATIONSHIP QUALITY IN THE MALAYSIA BANKING SECTOR A STUDY OF THE IMPACTS OF SERVICE QUALITY ON RELATIONSHIP QUALITY IN SEARCH- EXPERIENCE-CREDENCE SERVICES CONSUMER TRUST, VALUE, AND LOYALTY IN RELATIONAL EXCHANGES DETERMINANTS AND CONSEQUENCES OF ETHICAL BEHAVIOR: AN EMPIRICAL STUDY OF SALES PEOPLE ETHICAL SALESPERSON BEHAVIOR IN SALES RELATIONSHIPS RELATIONAL SWITCHING COSTS, SATISFACTION AND COMMITMENT A STUDY IN THE INDIAN MANUFACTURING CONTEXT RELATIONSHIP MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY RELATIONSHIP OUTCOMES OF PERCEIVED ETHICAL SALES BEHAVIOR: THE CUSTOMER'S PERSPECTIVE THE CHANGING ENVIRONMENT OF SELLING AND SALES MANAGEMENT THE EFFECT OF RELATIONSHIP MARKETING ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE IN A SERVICE-ORIENTED ECONOMY THE IMPACT OF ETHICAL CUES ON CUSTOMER SATISFACTION WITH SERVICE THE IMPACT OF ETHICAL SALES BEHAVIOUR ON CUSTOMER SATISFACTION, TRUST AND LOYALTY TO THE COMPANY: AN EMPIRICAL STUDY IN THE FINANCIAL SERVICES INDUSTRY THE IMPACTS OF ETHICAL SALES BEHAVIOR ON CUSTOMER LOYALTY IN THE LIFE INSURANCE INDUSTRY THE MISMANAGEMENT OF CUSTOMER LOYALTY UNDERSTANDING RELATIONSHIP MARKETING OUTCOMES: AN INTEGRATION OF RELATIONAL BENEFITS AND RELATIONSHIP QUALITY اخلاق بازرگاني (و كسب و كار) از منظر اقتصاد و اقتصاد اسلامي بررسي ارتباط کيفيت مواجهه خدمت و وفاداري مشتريان در سازمانهاي خدماتي تجاري تاثير بنيان هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان: مقايسه بانك دولتي و خصوصي شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر تصوير سازماني با رويکرد تحقيق آميخته شناسايي و رتبه بندي مهم ترين عوامل موثر بر وفاداري مشتريان، با استفاده از روش هاي تصميم گيري چند معياره فرآيند تدوين منشور اخلاقي براي سازمان مقالات نشریه ای مرتبط: ارتباط بين اخلاق حرفه اي فروشندگان لوازم ورزشي با شکل گيري روابط پايدار ميان مشتري و فروشندهتاثير رعايت اصول اخلاق حرفه اي کارکنان بر وفاداري مشتريان بانک هااخلاق حرفه اي در مديريتالگوي پياده سازي اخلاق حرفه اي در سازمان هاي ايراناخلاق حرفه اي مقالات همایشی مرتبط: اهمیت و ضرورت اخلاق حرفه ای در سازمان و نقش مدیرانمولفه های اخلاق حرفه ای در دانشگاه هابررسی اخلاق حرفه ای در سازمان با رویکرد فرهنگی تاثیر اخلاق حرفه ای فروشندگان لوازم ورزشی بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و فروشگاهرویکرد تحلیلی در مواجهه با موضوعات اخلاق در بهداشت حرفه ای ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 470 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی