برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1389 , دوره  - , شماره  17 ; از صفحه 53 تا صفحه 69 .
 
عنوان مقاله: 

طراحي و رتبه بندي مولفه هاي آميخته بازاريابي داخلي فرش دستباف ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

چیت سازیان، ا.، و چیت سازیان، ع. (1389). طراحی و رتبه بندی مولفه های آمیخته بازاریابی داخلی فرش دستباف ایران. گلجام, -(17), 53-69. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193782



Vancouver : کپی

چیت سازیان امیرحسین، چیت سازیان علیرضا. طراحی و رتبه بندی مولفه های آمیخته بازاریابی داخلی فرش دستباف ایران. گلجام. 1389 [cited 2021August02];-(17):53-69. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193782



IEEE : کپی

چیت سازیان، ا.، چیت سازیان، ع.، 1389. طراحی و رتبه بندی مولفه های آمیخته بازاریابی داخلی فرش دستباف ایران. گلجام, [online] -(17), pp.53-69. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193782.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 153 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی