برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي يک مدل چندوجهي براي سنجش رضايت مشتريان در صنعت بانکداري ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شیراز
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حمیدی زاده، م.، و جزنی، ن.، و حاجی کریمی، ع.، و ابراهیمی، ا. (1391). طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 11(9 (پیاپی 42)), 99-116. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193779



Vancouver : کپی

حمیدی زاده محمدرضا، جزنی نسرین، حاجی کریمی عباسعلی، ابراهیمی ابوالقاسم. طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1391 [cited 2021July27];11(9 (پیاپی 42)):99-116. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193779



IEEE : کپی

حمیدی زاده، م.، جزنی، ن.، حاجی کریمی، ع.، ابراهیمی، ا.، 1391. طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 11(9 (پیاپی 42)), pp.99-116. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193779.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 97 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی