برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

الگوي مفهومي دوسطحي عوامل تعيين کننده عملکرد نيروي فروش

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عزیزی، ش.، و خدادادحسینی، س.، و روستا، ا. (1391). الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 11(9 (پیاپی 42)), 61-80. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193766



Vancouver : کپی

عزیزی شهریار، خدادادحسینی سیدحمید، روستا احمد. الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1391 [cited 2021September27];11(9 (پیاپی 42)):61-80. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193766



IEEE : کپی

عزیزی، ش.، خدادادحسینی، س.، روستا، ا.، 1391. الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 11(9 (پیاپی 42)), pp.61-80. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193766.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 119 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی