مشخصات مقاله عنوان نشریه: چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) اطلاعات شماره: بهار 1391 , دوره 11 , شماره 9 (پياپي 42) ; از صفحه 9 تا صفحه 23 . عنوان مقاله: طراحي الگوي ارتباط بازارمداري، يادگيري مداري، و نوآوري مداري و عملکرد شرکت هاي مواد غذايي در بورس نویسندگان: حسيني سيدمحمود, جزني نسرين, اسدالهي هوشنگ, سالار جمشيد* آدرس: * دانشگاه پیام نور چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازارمداري(Q2)يادگيري مداري(Q2)نوآوري مداري(Q2)عملکرد سازماني(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: - ارجاعات: FOSTERING INNOVATION: THE ROLE OF MARKET ORIENTATION AND ORGANIZATIONAL LEARNING INNOVATIVENESS: ITS ANTECEDENTS AND IMPACT ON BUSINESS PERFORMANCE INTER-RELATIONSHIPS BETWEEN INNOVATION AND MARKET ORIENTATION IN SMES MARKET ORIENTATION, LEARNING ORIENTATION AND PRODUCT INNOVATION: DELVING INTO THE ORGANIZATION’S BLACK BOX MARKET ORIENTATION, LEARNING ORIENTATION, AND INNOVATION CAPABILITIES IN SMES: AN EXTENDED MODEL THE NATURE OF MARKET ORIENTATION AND THE AMBIDEXTERITY OF INNOVATIONS THE RELATIONSHIPS BETWEEN MARKET ORIENTATION AND ALTERNATIVE STRATEGIC ORIENTATIONS: A META-ANALYSIS مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تاثير بازارمداري و نوآوري بر عملكرد شركت هاي غذايي بورسدانشگاه مشتري مداريبررسي تاثير ابعاد فرهنگ سازماني بر اعتمادسازي بين کارکنان دستگاه هاي اجرايي شهر سيرجان ساخت و هنجاريابي مقياس انديشه تلاش مداري و انديشه نتيجه مداري (افروز)بررسي نقش استرس و سبكهاي شخصيتي اجتماع مداري و استقلال مداري در افسردگي مقالات همایشی مرتبط: پیاده مداری در شهر مروری تاریخی بر رویدادها و دیدگاه هاتاثیر حمایت سازمانی بر مشتری مداری کارکنان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان شرقی)طراحی مدل رتبه بندی شرکت های بیمه از نظر مشتری مداریبررسی رابطه شاخصهای مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمهرویکردهای نوین مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 62 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی