برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

عنوان فارسي: نسخه هايي کهن از شرح اشارات طوسي: نسبت آن ها با نسخه مولف و نکته هايي در باب سنت تعليم و تعلم اثر (عنوان عربي: مخطوطات قديمة لشرح كتاب الإشارا ت للطوسي، و علاقتها بنسخة المؤلف و بعض النقاط حول سنة التعليم و التعلم لهذا الأثر)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه متن شناسی، مرکز پژوهشی میراث مکتوب
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده فارسي و عربي به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عمادی حائری، س. (1391). عنوان فارسی: نسخه هایی کهن از شرح اشارات طوسی: نسبت آن ها با نسخه مولف و نکته هایی در باب سنت تعلیم و تعلم اثر (عنوان عربی: مخطوطات قدیمة لشرح کتاب الإشارا ت للطوسی, و علاقتها بنسخة المؤلف و بعض النقاط حول سنة التعلیم و التعلم لهذا الأثر). آینه میراث, 10(1 (پیاپی 50)), 179-234. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193600



Vancouver : کپی

عمادی حائری سیدمحمد. عنوان فارسی: نسخه هایی کهن از شرح اشارات طوسی: نسبت آن ها با نسخه مولف و نکته هایی در باب سنت تعلیم و تعلم اثر (عنوان عربی: مخطوطات قدیمة لشرح کتاب الإشارا ت للطوسی, و علاقتها بنسخة المؤلف و بعض النقاط حول سنة التعلیم و التعلم لهذا الأثر). آینه میراث. 1391 [cited 2021August04];10(1 (پیاپی 50)):179-234. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193600



IEEE : کپی

عمادی حائری، س.، 1391. عنوان فارسی: نسخه هایی کهن از شرح اشارات طوسی: نسبت آن ها با نسخه مولف و نکته هایی در باب سنت تعلیم و تعلم اثر (عنوان عربی: مخطوطات قدیمة لشرح کتاب الإشارا ت للطوسی, و علاقتها بنسخة المؤلف و بعض النقاط حول سنة التعلیم و التعلم لهذا الأثر). آینه میراث, [online] 10(1 (پیاپی 50)), pp.179-234. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193600.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 38 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی