برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اولويت بندي شاخص ها و ابعاد موفقيت در بازاريابي کتاب هاي دانشگاهي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

هدف اصلي اين نوشتار شناسايي و اولويت بندي شاخص هاي موفقيت در بازاريابي کتاب هاي دانشگاهي است. با انجام مطالعه هاي مختلف و بررسي پيشينه موضوع، تصميم هاي راهبردي و آميخته بازاريابي به عنوان عوامل محيط داخلي و تکنولوژي و زمان نيز به عنوان عوامل محيط بيروني تاثيرگذار کسب و کار در نظر گرفته شد. جامعه آماري، ناشران تهراني و تعداد نمونه آماري 220 نفر مي باشد. انتخاب ناشران به روش تصادفي ساده صورت گرفته و براي جمع آوري داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. روايي پرسشنامه به طور صوري و پايايي آن از طريق ضريب آلفاي کرونباخ تاييد شده است. براي تجزيه و تحليل داده ها نيز از ضريب همبستگي اسپيرمن و فريدمن استفاده شده است. نتايج رتبه بندي عناصر به ترتيب: موقعيت يابي 6.048، محصول 5.876، زمان 5.621، مکان 5.308، فناوري 5.161، ترفيع 4.899، قيمت 4.694، هدف گذاري، 4.154 و بخش بندي 3.237 مي باشد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مولوی، س.، و عابسی، س.، و شاه طهماسبی، ا. (1392). اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات, 14(21 (مسلسل 53)), 29-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193179



Vancouver : کپی

مولوی سلیمان، عابسی سعید، شاه طهماسبی اسماعیل. اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات. 1392 [cited 2021August05];14(21 (مسلسل 53)):29-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193179



IEEE : کپی

مولوی، س.، عابسی، س.، شاه طهماسبی، ا.، 1392. اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات, [online] 14(21 (مسلسل 53)), pp.29-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193179.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی