برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1390 , دوره  6 , شماره  4 ; از صفحه 84 تا صفحه 94 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير جو اخلاقي سازمان بر هويت سازماني و تمايل به ترک خدمت فروشندگان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصادی، دانشگاه فردوسی مشهد
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

رحیم نیا، ف.، و نیک خواه فرخانی، ز. (1390). تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. اخلاق در علوم و فناوری, 6(4), 84-94. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193033



Vancouver : کپی

رحیم نیا فریبرز، نیک خواه فرخانی زهرا. تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. اخلاق در علوم و فناوری. 1390 [cited 2021April14];6(4):84-94. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193033



IEEE : کپی

رحیم نیا، ف.، نیک خواه فرخانی، ز.، 1390. تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. اخلاق در علوم و فناوری, [online] 6(4), pp.84-94. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193033>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 237 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی