برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1390 , دوره  6 , شماره  4 ; از صفحه 53 تا صفحه 62 .
 
عنوان مقاله: 

رعايت اخلاق در فروش و تاثير آن بر کيفيت رابطه مشتري با سازمان (مورد مطالعه: يکي از شرکت هاي فعال در زمينه پوشاک مردانه در شهرستان تهران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

براری، م.، و رنجبریان، ب. (1390). رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران). اخلاق در علوم و فناوری, 6(4), 53-62. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193025



Vancouver : کپی

براری مجتبی، رنجبریان بهرام. رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران). اخلاق در علوم و فناوری. 1390 [cited 2021September25];6(4):53-62. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193025



IEEE : کپی

براری، م.، رنجبریان، ب.، 1390. رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران). اخلاق در علوم و فناوری, [online] 6(4), pp.53-62. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=193025.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 206 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی