برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1390 , دوره  6 , شماره  3 ; از صفحه 20 تا صفحه 29 .
 
عنوان مقاله: 

نقش فناوري اطلاعات در بهبود پاسخگويي به مشتريان از ديدگاه مديران و کارکنان بانک

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت دولتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خوراسگان، اصفهان
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

شریفی رنانی، ح.، و حاجی پور، م. (1390). نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری, 6(3), 20-29. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192981



Vancouver : کپی

شریفی رنانی حسین، حاجی پور مرضیه. نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری. 1390 [cited 2021September20];6(3):20-29. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192981



IEEE : کپی

شریفی رنانی، ح.، حاجی پور، م.، 1390. نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری, [online] 6(3), pp.20-29. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192981.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 133 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی