برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1391 , دوره  7 , شماره  24 ; از صفحه 107 تا صفحه 138 .
 
عنوان مقاله: 

بهبود سيستم هاي اطلاعاتي ناجا، از طريق طراحي و توليد سامانه «نداي مشتري » با استفاده از شش سيگماي ناب

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رستگار، ع.، و رجبی، ع.، و لک، ب. (1391). بهبود سیستم های اطلاعاتی ناجا, از طریق طراحی و تولید سامانه «ندای مشتری » با استفاده از شش سیگمای ناب. توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی, 7(24), 107-138. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192855



Vancouver : کپی

رستگار علی، رجبی علی محمد، لک بهزاد. بهبود سیستم های اطلاعاتی ناجا, از طریق طراحی و تولید سامانه «ندای مشتری » با استفاده از شش سیگمای ناب. توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی. 1391 [cited 2021July28];7(24):107-138. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192855



IEEE : کپی

رستگار، ع.، رجبی، ع.، لک، ب.، 1391. بهبود سیستم های اطلاعاتی ناجا, از طریق طراحی و تولید سامانه «ندای مشتری » با استفاده از شش سیگمای ناب. توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی, [online] 7(24), pp.107-138. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192855.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 71 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی