برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  12 , شماره  46 ; از صفحه 157 تا صفحه 179 .
 
عنوان مقاله: 

ماندگاري تاثير آموزش پيش دبستاني بر مهارتهاي شفاهي زبان فارسي کودکان ترک زبان و پيشرفت تحصيلي آنان در پايان سال سوم ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

روحی، ا.، و بهنام هشجین، ع. (1392). ماندگاری تاثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارتهای شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوم ابتدایی. نوآوری های آموزشی, 12(46), 157-179. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192112



Vancouver : کپی

روحی افسر، بهنام هشجین علی. ماندگاری تاثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارتهای شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوم ابتدایی. نوآوری های آموزشی. 1392 [cited 2022January27];12(46):157-179. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192112



IEEE : کپی

روحی، ا.، بهنام هشجین، ع.، 1392. ماندگاری تاثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارتهای شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوم ابتدایی. نوآوری های آموزشی, [online] 12(46), pp.157-179. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192112.



 

 
بازدید یکساله 191 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی