برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  12 , شماره  46 ; از صفحه 125 تا صفحه 155 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي شناخت معلمان رياضي دوره متوسطه از مثال رياضي و نحوه به کارگيري آن در معرفي يک مفهوم

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه ریاضی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ریحانی، ا.، و بخشعلی زاده، ش.، و واشقانی فراهانی، ا. (1392). بررسی شناخت معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ریاضی و نحوه به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم. نوآوری های آموزشی, 12(46), 125-155. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192107



Vancouver : کپی

ریحانی ابراهیم، بخشعلی زاده شهرناز، واشقانی فراهانی احمد. بررسی شناخت معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ریاضی و نحوه به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم. نوآوری های آموزشی. 1392 [cited 2021July31];12(46):125-155. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192107



IEEE : کپی

ریحانی، ا.، بخشعلی زاده، ش.، واشقانی فراهانی، ا.، 1392. بررسی شناخت معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ریاضی و نحوه به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم. نوآوری های آموزشی, [online] 12(46), pp.125-155. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192107.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 66 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی