برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي، تدوين و اعتبارسنجي الگوي راهنماي يادگيري مشارکتي براي برنامه درسي «فارسي بخوانيم و بنويسيم» دوره ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم تهران)
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

حسینی، س.، و مطور، م. (1392). طراحی, تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامه درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دوره ابتدایی. نوآوری های آموزشی, 12(46), 9-50. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192084



Vancouver : کپی

حسینی سیدمحمدحسین، مطور معصومه. طراحی, تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامه درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دوره ابتدایی. نوآوری های آموزشی. 1392 [cited 2021April13];12(46):9-50. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192084



IEEE : کپی

حسینی، س.، مطور، م.، 1392. طراحی, تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامه درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دوره ابتدایی. نوآوری های آموزشی, [online] 12(46), pp.9-50. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=192084>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 128 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی