برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تعيين نيازهاي اولويت دار مشتريان خرده فروش براي ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

امروزه شرکت ها بايد براي حضور در بازار و توانايي رقابت با ديگر شرکت ها توجهي خاص به مشتريان و ارتباط با آن ها داشته باشند. در اين راستا لازم است راهکارهاي ارتباطي مناسب و منطبق با خواست و نياز مشتريان مختلف، که بتوانند از طريق آن با شرکت تعامل داشته باشند و ديدگاه ها و نظرات خود را به آن منتقل نمايند، مورد توجه شرکت ها قرار گيرد. در اين مقاله به شناسايي و اولويت بندي ويژگي هاي راهکارهاي ارتباط با مشتريان در مراحل مختلف چرخه عمر، در راستاي تعيين نيازهاي ارتباطي اولويت دار مشتريان پرداخته مي شود. در اين راستا از مدل يکپارچه کانو و ماتريس اهميت - عملکرد استفاده مي شود. جامعه مورد مطالعه اين مقاله شامل خرده فروشان مواد غذايي در سطح شهر يزد بوده و داده ها از طريق پرسشنامه جمع آوري شده است، دراين راستا ويژگي هاي ارتباطي کليدي براي هر مرحله از چرخه عمر، به عنوان پيش نيازي براي انتخاب راهکارهاي ارتباطي مناسب براي ارتباط با مشتريان در مراحل مختلف چرخه عمر معرفي شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 118
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی