برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارائه مدلي براي تبيين اثر عوامل پشتيبان خلق ارزش و کيفيت خدمات بر روي رضايت مشتريان خدمات مالي در کشور (مطالعه موردي: موسسه مالي و اعتباري مهر)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

مطالعه حاضر با هدف بررسي عوامل موثر بر رضايت مندي مشتريان خدمات بانکي با استفاده از رويکرد جديد اندازه گيري همزمان کيفيت خدمات و عوامل پشتيبان خلق ارزش براي مشتري صورت گرفته است. داده هاي ميداني مورد نياز در اين تحقيق با استفاده از يک پرسشنامه جامع جمع آوري شده است. نمونه اوليه اين پرسشنامه بر اساس مباني نظري تهيه و پس از بررسي و تاييد توسط خبرگان، به صورت هدفمند توسط بيش از 1000 نفر از مشتريان موسسه مالي و اعتباري مهر تکميل شده است. نتايج بدست آمده از آزمون مدل يابي معادلات ساختاري حاکي از آنست که هم عوامل کيفيت خدمات و هم عوامل پشتيبان خلق ارزش بر روي رضايت مشتريان خدمات بانکي اثر مثبت و معناداري داشته اما اثر عوامل پشتيبان خلق ارزش از اثر عوامل کيفيت خدمات بالاتر بوده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

استیری، م.، و حسینی، ف.، و یزدانی، ح.، و قلی پور، م.، و رایج، ح. (1391). ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر). کاوش های مدیریت بازرگانی, 4(7), 1-19. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191770



Vancouver : کپی

استیری مهرداد، حسینی فرشید، یزدانی حمیدرضا، قلی پور مجید، رایج حمزه. ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر). کاوش های مدیریت بازرگانی. 1391 [cited 2021July30];4(7):1-19. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191770



IEEE : کپی

استیری، م.، حسینی، ف.، یزدانی، ح.، قلی پور، م.، رایج، ح.، 1391. ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر). کاوش های مدیریت بازرگانی, [online] 4(7), pp.1-19. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191770.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 98 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی